Binnenlandreis: Tilburg

Datum en tijd
8 feb. 2018 09:00 - 9 feb. 2018 21:00
Tilburg

De Binnenlandreis komt er weer aan en dit jaar gaan we naar Tilburg!
Dit is een van de gezelligste steden van Brabant en bovendien is deze stad veel bezig met duurzaamheid en innovatie. Dit jaar heeft de Binnenlandreiscommissie weer twee mooie bedrijven voor jullie weten te bevestigen. Dit zijn de bedrijven Van Spaendonck en de Brabantse Onderneming Maatschappij (BOM).

De reis zal plaatsvinden op donderdag 8 en vrijdag 9 februari 2018. Naast de bedrijfsbezoeken is er geregeld dat we met z’n allen ergens een lekker hapje kunnen eten. Ook is er een avondactiviteit voor iedereen geregeld waarna er altijd de ruimte is om het nachtleven te verkennen in Tilburg.
Als je er nu net zoveel zin in hebt gekregen als wij..., meld je dan snel aan!

De kosten voor dit alles bedragen:
€20 voor leden en €30 voor niet-leden

Je kunt je aanmelden via onderstaande link:

Let op: je aanmelding is pas compleet als het geld is overgemaakt naar het rekeningnummer van S.V. Homerus. (NL78RABO0174994702)

Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met de Binnenlandreiscommissie (06-57565080, Anouk Assen).

Onze sponsoren