Heineken Experience

24 apr. 2019 08:45 - 17:00
Amsterdam

Heineken Experience

Heb jij altijd al eens naar de oorsprong willen gaan van de goudgele vloeistof die wij regelmatig drinken met zijn allen? Of heb jij altijd al eens door de grachten van Amsterdam willen varen én het hoogste punt van Amsterdam willen bezoeken?

Geef je dan nu op voor de enige echte Homerus – Heineken Experience! Samen met 24 anderen zul je woensdag 24 april per trein reizen naar het mooie Amsterdam. Hier zijn voor ons de biertjes alvast koud gezet in de oorspronkelijke bierbrouwerij van Heineken. Na het bezoek aan dit mooie stukje historie, gaan we varen door de grachten van Amsterdam en tot slot de Amsterdam Lookout gaan bezoeken. Let op: deze activiteit duurt een gehele dag. 08:45 Vertrek vanaf Groningen Station. 17:00 Terug naar Groningen.

Dit alles voor een ledenprijs van €0! Gratis dus! Niet-leden moeten €12.50 betalen. Geef je vanaf dinsdag 02-04 om 13:00 snel op via de website, want VOL=VOL.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien

Onze sponsoren