Samenwerking

Als vereniging doen wij uitermate ons best om onze ambitieuze en breed opgeleide studenten in contact te brengen met potentieel toekomstige werkgevers maar ook om studenten de kans te bieden zich te oriënteren in dit brede werkveld en zich voor te bereiden op een professionele loopbaan. Voor u betekent dit dat wij ons inzetten om u in contact te brengen met onze studenten welke voor u een groep potentiële toekomstige werknemers vormen.

Dus bent u geïnteresseerd in het vergroten van uw naamsbekendheid onder onze leden en ons netwerk waarvan ieder individu passie heeft voor Bedrijfskunde? Wij staan uiteraard open voor elke suggestie waarmee wij uw bedrijf van dienst kunnen zijn, want als bestuur denken wij graag met u mee.

Bij interesse kunt u een mail sturen naar: extern@svhomerus.nl

Onze sponsoren