Over Homerus

Homerus, de studievereniging van de studie Bedrijfskunde. In 2006 besloten vier enthousiaste Bedrijfskunde-studenten dat het tijd was voor een vereniging waarbij zij studenten naast de theoretische kant van bedrijfskunde ook een kijkje te laten nemen in het werkveld. Sinds de oprichting heeft S.V. Homerus grote stappen doorgemaakt. Het is een vereniging die gegroeid is naar een ledenaantal boven de 800, leerzame activiteiten organiseert zoals symposia, bedrijfsbezoeken en gastlezing en ook gezelligheid wordt hoog in het vaandel gesteld. S.V. Homerus organiseert elke maand een borrel, waar wordt geborreld tot in de late uurtjes. Zo geeft de studievereniging een positieve impuls aan de studententijd van een Bedrijfskunde-student.

S.V. Homerus wil over een aantal jaar uitgegroeid zijn tot een professionele vereniging. Een vereniging die door een stevig gelegde fundering groeit en bloeit, ook dankzij haar actieve leden. Een vereniging met een bestuur dat ieder jaar met trots begint aan haar bestuursperiode en dankzij een vooruitziende doch kritische blik een vooruitstrevend beleid maakt. Doordat S.V. Homerus integreert met de opleiding dankzij haar inspirerende activiteiten laat zij een onuitwisbare indruk achter op de opleiding. Doordat ook de leraren gestimuleerd worden zal S.V. Homerus in haar toekomst kunnen voldoen aan de verwachtingen van haar leden en donateurs en zodoende haar steen bijdragen aan de bedrijfskundigen van morgen. HBO bedrijfskunde en S.V. Homerus zijn als touwen in elkaar gevlochten. Door een trotse hoofdsponsor en de vruchtbare samenwerkingen met andere studieverenigingen kan Homerus een leidende rol spelen in het aanbieden van breed georiënteerde activiteiten voor haar leden.

Onze sponsoren