AIESEC

AIESEC is 's werelds grootste door jongeren gerunde not-for-profitorganisatie, gericht op het ontwikkelen van leiderschapspotentieel onder jonge mensen. Met meer dan 75 jaar ervaring in het bevorderen van internationale samenwerking, culturele uitwisselingen en persoonlijke ontwikkeling, maken wij met onze projecten een positieve impact op individuen, gemeenschappen en organisaties wereldwijd.

Dit realiseren wij door onze wereldwijde programma's, waaronder internationale conferenties, vrijwilligersprojecten en buitenlandse stages. Onze buitenlandse stages zijn, met name voor bedrijfskunde studenten zoals jij, een uitgelezen kans om praktijkervaring op te doen bij vooraanstaande internationale bedrijven. Daarnaast biedt het de mogelijkheid je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren op professioneel en persoonlijk vlak. Wat deze internationale ervaring bij AIESEC extra bijzonder maakt, is dat we jou van A tot Z begeleiden tijdens dit proces, met ondersteuning bij alle praktische zaken die komen kijken bij het regelen van zo'n avontuur. Daarnaast leggen we sterk de nadruk op jouw persoonlijke ontwikkeling, zowel voor, tijdens als na je buitenlandse stage.

Naast stages bieden we ook talloze vrijwilligersprojecten aan over de hele wereld. Vanuit AIESEC Nederland organiseren we daarnaast specifieke vrijwilligersprojecten, zoals Medicine (voor geneeskundestudenten), Nour (dat de kloof tussen het westen en de MENA-regio wil verkleinen) en Health (voor mensen met een brede interesse in internationale zorg).

Ben je klaar om jouw kennis in de praktijk te brengen op het internationale toneel en daarnaast jouw grenzen op persoonlijk en professioneel vlak te verleggen? Meld je dan aan via onze website: https://aiesec.org/ of neem een kijkje op een van onze socials: @aiesec.nl

Onze sponsoren