Wie zijn wij?

Voorzitter, Tom Hofstra

Bestuur_SV_Homerus_2023-2.jpg
Voorzitter, Tom Hofstra

Mijn naam is Tom Hofstra, ik ben 21 jaar oud en aankomend collegejaar voorzitter van het negentiende bestuur der S.V. Homerus. Ik zit momenteel in het tweede jaar van de studie Bedrijfskunde. In mijn functie zal ik mijn kennis toepassen maar natuurlijk ook uitbreiden.

Als voorzitter, zorg ik voor contact met de school en een goede communicatie binnen het bestuur. Ik sta klaar om mijn medebestuursleden te helpen en werk samen met hen aan een mooie studievereniging waarin iedereen kan groeien.

Als je nieuwsgierig bent of iets wilt bespreken over de vereniging of ons bestuur, aarzel dan niet om contact op te nemen of langs te komen in ons kantoor. Ik sta altijd open voor een praatje of om je vragen te beantwoorden! Je kunt me altijd bereiken via mijn e-mailadres:

voorzitter@svhomerus.nl

Penningmeester, Roma Sipma

Bestuur_SV_Homerus_2023-7.jpg

Mijn naam is Roma Sipma een derdejaars Bedrijfskunde student aan de Hanzehogeschool. Ik ben inmiddels 23 en woon in Groningen. Momenteel loop ik mijn oriënterende stage bij een accountantskantoor en zal ik vanaf februari beginnen aan Action Lab.

Vanaf februari 2024 zal ik ook meer te vinden zijn op het kantoor! Mijn functie binnen het bestuur is penningmeester. Ik ben benieuwd wat dit jaar voor leuke uitdagingen gaat brengen!

penningmeester@svhomerus.nl

Penningmeester, Roma Sipma

Intern Coördinator, Mathys Bruining

Bestuur_SV_Homerus_2023-9.jpg

Mijn naam is Mathys Bruining, ik ben 21 jaar oud en ik vervul dit jaar de functie van Intern coördinator als het 19e bestuur der S.V. Homerus. Als Intern Coördinator focus ik mij voornamelijk op de interne structuur van de vereniging waarbij ik me bezighoud met het bestuur, de commissies, de (actieve) leden en het verbeteren van de onderlinge communicatie.

Mocht je meer willen weten over de commissies, de vereniging zelf, of gewoon behoefte hebben aan een gesprek, aarzel dan niet om langs te komen op ons kantoor of contact met mij op te nemen. Ik sta altijd klaar om te helpen!

intern@svhomerus.nl

Intern Coördinator, Mathys Bruining

Extern Coördinator, Valentijn Spijk

Bestuur_SV_Homerus_2023-EXTRA-103.jpg
Extern Coördinator, Valentijn Spijk

Mijn naam is Valentijn Spijk, 21 jaar oud en ik zit in het tweede jaar van de studie Bedrijfskunde.

Dit collegejaar vervul ik de functie Extern Coördinator van het 19e bestuur der S.V. Homerus. In mijn functie als Extern Coördinator houd ik mij bezig met het onderhouden en aangaan van nieuwe partnerships.

Ben je benieuwd naar wat ik doe of vraag jij je af of we iets voor elkaar kunnen betekenen? Aarzel dan niet contact met mij op te nemen, dat kan via onderstaand telefoonnummer en e-mailadres:

extern@svhomerus.nl

Onze sponsoren